Alla inlägg under januari 2014

Av Melinda - 13 januari 2014 11:42

Vaknade för en liten stund sedan, och eftersom jag är ledig från praktiken valde jag att ha en liten slapp dag med ansiktsmask, hårinpackning, frukost och plugga lite körkort så att jag kan få det jäkla kortet någon gång!

[Bild]

Av Melinda - 10 januari 2014 12:37

Har några timmar kvar innan jag slutar praktiken, men sen är jag ledig 4 dagar, vilket ska bli så jäkla skönt när man måste gå upp kl 5 på morgonen för att ta sig till Helsingborg!

Av Melinda - 10 januari 2014 06:26

En mycket trött tjej som är påväg mot praktiken

Av Melinda - 9 januari 2014 12:15

Som sagt, i fredags var det ungdomskampen och det var riktigt kul med lazerdom, någon spion grej, sumobrottning och skjuta pil, dessutom trevligt sällskap!
I går börja jag min praktik i Helsingborg med psykiskt sjuka och den avslutades med curling och fondu med gympaledarna, ännu en lyckad dag!
Idag är det praktik igen, och övan på allt ihopa försov jag mig, vakna 05.41 och då ska jag nästan stå och vänta på bussen till tåget, men mamma ställde upp och körde mig, men blev en stressig morgon och är helt slut i huvud och kropp.
Ikväll blir det paradise hotel, då jag ligger efter med två avsnitt.

Av Melinda - 3 januari 2014 15:52

Har varit hos mormor och morfar nu ett tag, och har hunnit med att vila en runda.
Vaknade med världens nackspärr eller något imorse, vilket har gjort det svårt på jobbet och kommer bli otroligt jobbigt under ungdomskampen, men har blivit lite bättre under dagen iallafall!
Ska snart ta en smörgås och sen sticka till tåget mot Malmö.

Av Melinda - 3 januari 2014 06:33

Är så jäkla trött, men måste ändå upp för att gå till jobb.
Ska hem till mormor och morfar en sväng och övningsköra, sen blir det ungdomskampen ikväll.
Bjuder på bilden

Av Melinda - 2 januari 2014 14:10

Jag fick fira nyår tillsammans med dem jag ville, alla de vänner jag står närmst.
Jag hade en helt underbar nyår med en massa skratt och roligheter. Detta var nog den bästa nyåret på länge då jag blev sjuk för två år sedan och förra året gick det över styr.
Tack för det gångna året och jag ser verkligen fram imot detta året!

Nu ska jag iväg på kalas och sen efter det ska jag vidare till yterlugare ett annat.
Imorgon blir det jobb 7-12, och på kvällen skulle jag troligen spela lazerdom med de bästa.

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards