Alla inlägg under juni 2014

Av Melinda - 4 juni 2014 13:08

Hemma fixas det som bara den, börjar bli klara nu, för imorgon tar jag STUDENTEN!!!

Av Melinda - 3 juni 2014 12:24

Det var utgång än en gång i går vilket var riktigt roligt än en gång.

Började med förfest hos Emma med pizza, sen blev det bowling, sen tura vi och till sist var det festande och dansande. Med andra ord en lyckad utgång!

Tanken är att det ska bli utgång ikväll igen, men då jag knappt har någon röst och har ont i knäet, så känns det i nuläget som att jag blir hemma och vilar upp mig inför STUDENTEN om TVÅ dagar!!

Idag blir det att ta det lugnt, och hjälpa mamma lite med förberedelserna inför studenten, är en del kvar och tiden börjar rinna iväg, så är lite brottom nu....


Just det, GRATTIS CARRO ÄN EN GÅNG PÅ DIN 19 ÅRSDAG!! <3 



               


Av Melinda - 1 juni 2014 13:58

Då har det både varit bal och första utgången på studentveckan som blev sjukt lyckad! Var längesedan jag hade så roligt, först tura och sen utgång med en massa dans!
Tanken var att det även skulle bli utgång idag, men tror att jag ska bli hemma, då rösten inte är som den ska vara efter allt skrikande och sjungande och knäet inte känns så där jätte bra i heller så får vänta med utgång till imorgon.

Sen balen blev inte jätte lyckad, då jag både spydde och höll på att svimma för jag inte mådde så bra, men limousinen var bland det bästa jag varit med om!

Av Melinda - 1 juni 2014 13:50

Vår nya kattunge Mimmi. Sjukt söt!

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards