Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Melinda - 21 januari 2014 18:31

Jag är sjukt nevös inför framtiden, jag vill så mycket bara på så korta år. 

Jag skulle vilja åka som au pair, fast det har jag lagt på hyllan, eftersom jag måste börja välja.

Sen vill jag åka till sydamerika, och åka runder i länderna och titta och uppleva.

Men sen vill jag även börja högskolan direkt, bara för att få skolan helt avklarad, och var ska jag isåfall gå?

Men sen skulle det ju också vara sjukt skönt att bara jobba, jobba och åter jobba ett år, 

då man kännar ihop en massa pengar och sparande, vilket är bra inför framtiden.

Hur ska man kunna välja, och när man väl väljer, så börjar man ångra sig, och tänker vill jag verkligen detta? orkar man med det? har jag pengar till det? är det bäst för framtiden? osv....

Shit tror att tankarna gör en galen, skulle behövt någon som bara berätta vad jag skulle göra, hade varit 100 gånger enklare!

Tycker man är för ung för dessa besluten!


 

 

Av Melinda - 21 januari 2014 11:58

Har rast nu och min lunch blir helt enkelt den nya Loka sorten med jordgubbar och ananas, faktiskt riktigt god, smakar lite sommar eller något! Sen när jag kommer hem blir det att ta något att äta, tur man slutar tidigt !

Av Melinda - 21 januari 2014 07:15

Som alla andra, tittar även jag på paradise hotel, och jag måste få säga att jag blev jäkligt besviken igår när Jeppe var tillbaka. Han ser ju bra ut, utan tvekan, men han har ett så jäkla sliskigt beteende enligt mig, så han får gärna åka ut igen!
Jag tycker defnitivt att Aina ska vinna hela rubbet, och av killarna är det Nicklas eller Tobias .

Av Melinda - 21 januari 2014 07:06

Påväga mot praktiken nu, och tack och lov gav min handledare mig 1 h sovmorgon, tur är väl det, hade aldrig pallat stiga upp idag!
Slutar vid 2 tiden så blir väl hem och lägga sig och vila någon timme, känns det som!

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards