Alla inlägg under december 2013

Av Melinda - 30 december 2013 20:30

Har varit dålig på att blogga, ju jag vet! Har haft fullt upp nu några dagar.
Torsdag: vi hade folk hemma hos oss och fira jul.
Fredag: vi hade en överraskningsdag för underbara Saga, med frukost, spa, tårta, middag och utgång. Blev en hellyckad dag tyckte jag.
Lördag: Saga fyllde år och jag satt barnvakt.
Söndag: kalas för Saga
Måndag: har jobbat och har åkt direkt till väla med Saga efter det.
Imorgon: jobb och nyårsfest hos Oskar.

Grattis vännen!
Otroligt att jag har känt dig så många år, 14 år och att du alltid varit min bästa vän!
Vi både bråkar och slåss, men vi kommer alltid varandra närmare!
Grattis, och hoppas på ett bra vuxenliv!!!

Av Melinda - 25 december 2013 15:36

Påbörjar andra passet nu på jobb!

[Bild]

Av Melinda - 25 december 2013 06:44

Påväg till jobb en tidig juldagsmorgon, börjar nästan ångra mig att jag tacka ja till att jobba julen, är skit trött men det är värt det sen när lönen kommer;)

Av Melinda - 23 december 2013 13:12

Ska fira jul extra tidigt idag med tomte och allt, bara för att man varit extra snäll.

Av Melinda - 21 december 2013 10:24

Skulle ju gått ut igår på tivoli, men kom aldrig så långt.
Var på förfesten, och åkte hela vägen till hesingborg, men eftersom man kände sig trött så valde både jag och Linn att åka hem istället. Tack för du finns vännen <3

Av Melinda - 19 december 2013 15:50

Fixat naglarna nu, blev väl helt okej, kankse inte som jag tänkt mig, men men...
Fick även köpt ett par byxor, som jag är i behov av.
Påväga till Sara nu på tjejmiddag.

Av Melinda - 19 december 2013 11:32

Ska strax åka till Helsingborg och få naglarna fixade tillsammans med Sara.
Ikväll blir det hem till den andra Sara där man blir bjuden på tre rättersmiddag tillsammans med Caroline och Ellinor.

Av Melinda - 18 december 2013 11:24

Snart är det jul och jag önskar mig faktiskt inte så mycket i år. Jag önskar mig en hårfön, pengar och saker till att flytta hemifrån, sen är det inte mycket mer.

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards