Alla inlägg under oktober 2013

Av Melinda - 31 oktober 2013 10:37

Basilka nästa med de bästa!

Av Melinda - 30 oktober 2013 14:40

Ska strax bege mig till Svalöv med syrran, blir att testa lite gymnastiska övningar och planera avslutningen.
Har inte direkt gjort något idag, vilat upp mig inför imorgon då det först blir lunchbuffé på Basilka i Landskrona, sen maskeradfest på kvällen på la cardinal.

Av Melinda - 29 oktober 2013 12:45

Ska sticka till moster nu alldeles strax, så får se vad som kommer hända där.

Av Melinda - 28 oktober 2013 19:39

Blev väla idag som sagt, två nya tröjor och 4 nya troser blev inhandlat, nöjd tjej!
När vi åkte hem hade stormen börjat och det flög ett träd över tåget, tack och lov var det inte så tjockt så det hände inget, men man blev ändå lite omskakad.
Nu ska jag bara låta stormen gå över och ta det lugnt med en apelsin.
Imorgon ska jag till moster och kommer spendera natten där.

Av Melinda - 27 oktober 2013 19:37

Fortfarande mega trött, trots att man sovit hela eftermiddagen, så kommer nog bli tidig läggning. Imorgon blir det väla med Sara och Amelie, ska se om vi hittar något att ha på sig på halloweenfesten på torsdag.
Blir någon film nu och snart sängen.

Av Melinda - 27 oktober 2013 10:11

Jag är hemma från Jennifer nu, och ska hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig, då det inte blev så jätte mycket sömn inatt. Jag hade jätte roligt igår på tivoli, vi dansa sjöng och jag vet inte allt, och sen avsluta vi kvällen med cheesburagre;)
Jag tog det ganska lugnt igår, då det har blivit lite i mesta laget när det gäller festande på sista tiden, ska dessutom ut på torsdag också;)
Imorse när vi vakna gick vi och köpte bullar till frukost vilket var riktigt gott, sen var det bara att ta bussen hem eftersom Jennifer skulle jobba idag:)

[Bild]

Av Melinda - 26 oktober 2013 22:18

Blev lite ändrade planer för kvällen, blev utgång istället, men det är trevligt det också ;)

Av Melinda - 26 oktober 2013 18:25

Blev en ganska chill dag idag. Umgicks med syskonen, vi bakade scones och hade mysigt.
Nu sitter jag på bussen påväg till Landskrona till Jennifer där jag spendera kvällen och natten. Vi ska laga mat och bara ta det lugnt.
Prata med Linn i telefonen för ett tag sedan, så jäkla skönt att bara prata om allt men ändå ingenting.

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards