Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Melinda - 10 oktober 2013 19:36

Denna männskas musik är helt underbar och har flera låtar som nästan får en att börja gråta!  Hennes musik har betytt jätte mycket för mig, framför allt när man har haft tuffa tider... Den dagen hon kommer till Sverige, ska jag vara snabb och boka biljett, för henne vill man se live!


Några av mina favorit låtar:

- all so well

- the best day

- cold as you

- I knew you were trouble 

- Haunted

- should´ve said no

- You´re not sorry

- Last kiss


 

Av Melinda - 10 oktober 2013 19:28

Imorgon ska man äntligen till Göteborg, och där kommer jag och Linn stanna tills på Söndag. 

Ska bli så jäkla skönt att komma bort några dagar från allt här nere i skåne, dessutom att spändera dagarna med bästis i Sveriges vackraste stad, kan inte bli bättre!

Jag blir hämtad halv 10 imorgon av mormor och morfar, så ska jag hänga med dem och handla, och dessutom fixa något att äta till mig och Linn på tåget. Sen tar jag 11 tåget till Lund, där Linn möter upp mig efter hon slutat skolan, och sen beger vi oss iväg!

Är mer än vad man tror att göra innan man åker, packa (vilket är en del när man aldrig kan bestämma sig vad man vill ha med), städa, och fixa lite smått...


Var på föreläsning innan idag med skolan om psykisk ohälsa, var sjukt intressant och mycket humor!



 

Av Melinda - 10 oktober 2013 08:14

Råkade sätta klockan lite fel, så när alarmet ringde var det 10 min kvar innan jag skulle gå till bussen, så fick lite panik! Men mamma var då snäll och skjutsa mig, så jag fick lite mer tid, en stressad morgon minst sagt!
Idag är det föreläsning i skolan i Ängelholm, så får se när jag är hemma!

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards