Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Melinda - 21 oktober 2013 18:36

Jag hade en jätte trevlig kväll igår med de bästa. Vi beställde hem mat från rondellen, sen åt vi hos Saga och sen spela/dansa vi till just dance 4, och jag kan ju säga att ingen av oss ska satsa på dans som karriär iallafall, sen prata vi lite skit! Ibland behöver man såna kvällar, som man egentligen inte gör något speciellt på, men betyder ändå så mycket. Jag är så glad för att jag har er bästa Saga och Linn.


Idag var en mindre rolig dag. Funderade på att stanna hemma från skolan för att jag var så jäkla trött, men eftersom man har råkat skaffa sig lite för hög frånvaro, blev det ändå att sticka dit. Jag fick reda på att det i stort sätt är omöjligt att planera upp sitt gymnasie arbete, eftersom att vi ska utförra det på våran praktik med psykist sjuka i januari. Och eftersom alla psykistsjuka har olika behov och man vet aldrig vad det är för några på avdelningen just då, så vet man inte vad det är för någon aktivitet man ska planera upp, och gissa om man blir lite irriterad, när lärarna säger att man istället ska planera upp en massa olika aktiviteter, vilket menas med en MASSA onödigt jobb. Sen mitt i allt ihopa ser man när man kommer hem att man har fått ogiltig frånvaro på en lektion som var inställd.

Just nu vill jag bara få skolan avklarad och ta studenten, och sen flytta hemifrån och komma bort ett tag...

Hoppas på en bättre dag imorgon!!

 

Fina vänner <3 (serveringspersonal 28/9)

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards