Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Melinda - 14 oktober 2013 19:29

 

1.Hur gammal är du om fem år? 23


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
 familjen  

3. Hur lång är du?
 166 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? 
A walk to remember, så bra men sorlig!

5. Vem ringde du senast? 
Mamma

6. Vem ringde dig senast?
 Caroline

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? 
”Jaha J”

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
 Ringa, älskar att prata i telefon

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? 
Gifta

10. När såg du senast din mamma? 30 minuter sedan


11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du i dag? 
09.10

13. Vilken är din favorit-julsång? Last christmas

14. Vilken är din favoritplats? 
Borta bra men hemma bäst !

15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? 
Pluggat klart och fått fast jobb, kanske till och med ett barn

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret och spökena

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? 
Linn, och hennes knäpphet ;)

19. Hur stor är din säng? 
1,20

20. Har du stationär eller bärbar dator?
 Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? 
Underkläder

22. Hur många kuddar har du i sängen? 
2 stycken

23. Hur många landskap har du bott i? 
Ett, skåne i mitt hjärta !

24. Vilka städer har du bott i? 
Teckomatorp och Tarstad (där jag bor nu)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
 Barfota på sommaren och tjocka strumpor på vintern

26. Är du social? 
Om jag är, svårt att vara tyst ju ;)


27. Vilken är din favoritglass? Magnum med vit choklad 


28. Vilken är din favoritefterrätt? Glass med äpplepaj


29. Tycker du om kinamat? så jäkla gott!!!


30. Tycker du om kaffe? Jaa :D


31. Vad dricker du till frukost? Kaffe, mjölk, vatten


32. Sover du på någon särskild sida? Vänder och vrider på mig hela tiden


33. Kan du spela poker? Naj


34. Tycker du om att mysa/kela? Jadå


35. Vad åt du senast? Ärtsoppa

 


36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej


37. Vill du ha barn? Ja, älskar barn


38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och lite tyska


39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej


40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng, är rädd för fiskar och hajar


41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder

 

42. Äger du dyrbara smycken? Ja

 

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Bonde söker fru, grymt program!

 

44. Kan du rulla med tungan? Nej

 

45. Vem är den roligaste människan du känner? Vet många

 

46. Sover du med gosedjur?Ja…. Nej faktiskt kommit ifrån det

 

47. Vad har du för ringsignal? Iphones vanliga tror jag

 

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Har jag säkert någonstans

 

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Hitta inget

 

50. Flirtar du mycket? Vet jag inte


Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards