Alla inlägg under oktober 2013

Av Melinda - 6 oktober 2013 11:43

Känner mig riktigt duktig idag, har hunnit med att göra klart ett arbete, fast inte klockan är mer.
Ska ära lunch nu, men egen linssoppa, så jäkla gott!
Sen blir det lite mer plugg, sen ska jag jobba 14-21 idag.
Imorgon är det måndag igen, tyvärr...
Men nästa helg blir det Göteborg! :D

Av Melinda - 5 oktober 2013 08:57

Godmorgon!
Hade jätte trevligt igår. Vi tura lite fram och tillbaka på båten, sen gick vi av en liten stund i Helsingör, sen hemåt igen. Blev inte så sent eftersom man bor som man bor dock...
Får se om jag skulle ut och äta med linn och Filip idag, om inget annat ska jag plugga.

Av Melinda - 5 oktober 2013 08:56

Godmorgon!
Hade jätte trevligt igår. Vi tura lite fram och tillbaka på båten, sen gick vi av en liten stund i Helsingör, sen hemåt igen. Blev inte så sent eftersom man bor som man bor dock...
Får se om jag skulle ut och äta med linn och Filip idag, om inget annat ska jag plugga.

[Bild]

Av Melinda - 4 oktober 2013 19:51

Äntligen på knutan efter 2 h pendlande med brinnande tåg och jag vet inte allt.

Av Melinda - 3 oktober 2013 22:11

Har precis varit inne en runda på Nelly, vilket ledde till över 800 kr fattigare, men 1 klänning rikare, 4 tröjor rikare och ett halsband rikare, så det är inte heller dåligt!

Blev ingen skola idag, utan liftkörkortsutbildning istället, så nu är det färdigt, och eftersom jag ska jobba imorgon (7-12), blir det att utnyttja det.

På kvällen ska jag tura med vännerna, vad som händer resten av helgen får vi se.


  

Bild sen sommaren 2012

Av Melinda - 2 oktober 2013 10:58

Väntar på tåget och hoppas att dagen i skolan kommer gå fort, men troligen inte...

Av Melinda - 2 oktober 2013 09:48

Råkade visst försova mig, vilket menas med att jag äntligen fick en god natts sömn, och dessutom min skönhestssömn ;) 

Därför hoppar jag första lektionen och börjar 12 istället.

Ikväll är det gympa, och dessutom bonde söker fru när jag kommer hem, vilket gör att det blir en bra kväll ;)   

Tomtits förra året, dessutom rödhårig 


Av Melinda - 1 oktober 2013 10:53

Har precis beställt min studentmössa, mycket nöjd!

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards