Alla inlägg under november 2013

Av Melinda - 1 november 2013 18:05

Äntligen ska man få se den nya monster inc filmen, väntat på detta sen man var ett litet barn;)

Av Melinda - 1 november 2013 13:31

Vaknade precis, med värdens huvuddunk och mår inte alls bra, antar att man har sig själv attt skylla helt enkelt.

Som jag berätta innan hade jag grymt kul igår/inatt, och fötterna dunkar fortfarande. 

Eftersom det var den första studentfesten, och det blev så här bra, längtar jag efter att se hur bra detta sista året kommer vara!

215 dagar kvar bara!!!!!

 

Idag ska jag göra absolut ingenting, bara ligga i sängen och titta på pretty little liars och dricka vatten! Eller jag får se om jag ska göra dendär potatisgratängen mamma bad mig om, men isåfall är det, det jobbigaste jag gör idag! ;) 

Have a good friday!



 


Av Melinda - 1 november 2013 05:47

Är precis hemkommen och riktigt jävligt trött, men tänkte jag skulle slänga in ett inlägg då jag tänkt sova hela dagen imorgon.
Jag har haft en svin bra kväll/natt och vi har dansat drukit och fått ont i fötterna, med andra ord är det som det ska vara;)
Godnatt vi ses imorgon!

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards