Alla inlägg den 11 november 2013

Av Melinda - 11 november 2013 17:30

Måste ha den bästa syster man kan ha som masserar ens fötter och tar ordentligt hand om en när man är skadad!

Av Melinda - 11 november 2013 12:03

Pväg till skolan nu, på en timmes lektion. Ryggen den värker fortfarande som jag vet inte vad, men med värktabletter och försiktighet ska jag nog klara att ta mig både till skolan och hem igen.
Blir att vila sen när jag kommer hem då jag är helt slut i huvudet efter händelsen imorse.

Pappa blir nog glad när han kommer hem, blir att laga trappan och hitta ett spik som ligger på golvet någonstans som verken jag eller pappa hitta.

Av Melinda - 11 november 2013 09:39

Vet inte om jag ska till skolan alls idag, för när man väl skulle sticka dit, halkar man i trappan och slår i hela ryggen, och eftersom man redan har en rygg skada så gör inte det saken bättre. Fyfan vad ont jag har!!
Övan på allt ihopa råkade jag ta i sönder en bräda i trappan.
Har precis tagit alvedon så hoppas på det ska hjälpa lite så att jag kan komma på redovisningen efter lunch så jag slipper fler rester.

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards