Alla inlägg under november 2013

Av Melinda - 22 november 2013 16:40

Grymt kul faktiskt att vara tillbaka på jobb! Väntar på att pappa ska hämta mig, sen blir det att åka hem och ta det lugnt, med någon film.

Av Melinda - 22 november 2013 12:05

Eftersom man är ledig på fredagar, blev det lite jobb! 7-16, goda pengar!
Skönt att komma tillbaka, var ett tag sedan eftersom man både haft fullt upp med skola, kompisar och varit sjuk. Blir även jobb på söndag 12-21.
Och servera på sagas mammas fest imorgon.

Av Melinda - 20 november 2013 08:52

Dålig uppdatering, jo jag vet!
Men har inte hänt något i mitt liv nu direkt! Va på väla i måndags, sen igår var det bara skola och idag gympa

Av Melinda - 16 november 2013 10:45

Godmorgon! Idag är jag ganska glad, det är endast 200 dagar kvar till studenten!!!
Jag längtar som fan men samtidigt är det lite skrämande, man har varit så jäkla trygg när man vetet att det är bara tillbaka till skolan efter sommarn, men nu blir det att gå raka vägen in i vuxen livet med en massa frågor, ska man jobba eller plugga vidare? Hur ska man klara sig ekonomiskt när man flyttar hemifrån? Hur ska man klara sig utan familjen som alltid funnits där vid ens sida dygnet runt i över 18 år? en massa frågor helt enkelt! Men man längtar ändå efter detta nya och spännande liv som väntar en efter studenten.

Mys

Av Melinda - 15 november 2013 18:08

Filmmys med systern, men tända ljus och Rudolf med röda mulen.

Av Melinda - 15 november 2013 15:47

Har varit sjuk nu sen i tisdags, men äntligen är febern borta,

endast hostan och halsonten som ska bort, sen är jag helt återstäld!

Eftersom jag mådde lite bättre idag, tog jag och städa mitt rum och mitt badrum, kan säga att det behövdes.

Har dessutom lyssnat på julmusik hela dagen, och taggat inför julen.

Måste få säga att jag bara älskar julen, det är den bästa tiden på året, då man umgås med familjen, bakar, har tända ljust, 

dricker varam drycker och kan sitta inne med tjocktröjan och raggsockarna på, bra fimer på tv:en och lyssna på mysig julmusik, 

sen får man ju inte glömma det bästa av allt jultomten och julklapparna.


 




Av Melinda - 12 november 2013 18:16

Fick åka hem från skolan idag, då jag är mega förkyld med feber och hela kittet.

Inte gott att äta någonting överhuvudtaget, man känner inte smaken av det, så varma goda drycker smakar som varmt vatten och alla mat är helt smaklös, så just nu uppskattar man inte mat det minsta!

Blir att bara ta det lugnt resten av kvällen och kolla vampire diaries säsong 3, så får jag se om det blir skola imorgon eller vad!


 

Av Melinda - 11 november 2013 17:30

Måste ha den bästa syster man kan ha som masserar ens fötter och tar ordentligt hand om en när man är skadad!

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards