Alla inlägg under november 2013

Av Melinda - 7 november 2013 14:49

Sitter i Billebergas och väntar på morfar som snart hämtar mig. Ska sova hos dom inatt, vilket ska bli mega mysigt !

Av Melinda - 7 november 2013 07:25

Ska snart sticka till skolan efter en del om och men.
Har knappt någon koll på vad jag har för lektioner idag, men det är veckans sista skoldag vilket är skööönt, då jag behöver några dagars ledighet.

Av Melinda - 6 november 2013 16:31

Va på föreläsning idag om tobak, och den var faktiskt riktigt bra men lite skrämande. Man har alltid vetat farorna men att det var barn som odlar och besprutar tobaken visste jag inte, och jag visste inte i heller farorna för dessa barnen och att dem faktiskt offrar sitt eget liv för att folk ska röka, verkligen hemskt!!

Nu blir det strax gymnastik!!

Av Melinda - 6 november 2013 08:49

Igår börja vi med något tema i skolan om alkohol, narkotika, doping och tobak, och det är vad vi ska göra idag också, lite tråkigt dock...
Ikväll blir det gymnastik!

Av Melinda - 5 november 2013 20:43

Hittade en tredje tatuering jag tror jag ska göra, blev typ helt kär i den!!!
Nu måste jag bara komma till skott och boka tid, så jag kan få mitt efterlängtade M snart och sen får man fortsätta med de två andra.

Denna ska jag försöka få tid att göra snart.

Här är den andra jag vill göra, men vet inte var jag ska ha den än, i nacken eller på ankeln ?

Denna hitta jag idag, så jäkla fin, kääär!

Av Melinda - 3 november 2013 16:55

Äntligen klar med svenskrapporten, så gissa vem som är glad, stolt men trött efter 11 sidors arbete och 2643 ord, jo jag.
Nu ska jag verkligen hålla söndag, och njuta av de sista timmarna av lovet innan man ska tillbaka till skolan imorgon. Kan säga att en veckas ledighet till hade inte skadat...

Av Melinda - 3 november 2013 13:19

Vaknade vid 12 av att det var middag. Just nu sitter jag och försöker bli klar med den jäkla rapporten som ska vara klar tills idag, men det är så jäkla svårt, och hur mycket man än skriver känns det som man aldrig blir klar!

Av Melinda - 2 november 2013 22:54

Har faktiskt haft en riktigt mysig dag med familjen. Först åkte vi till mormor och morfar där vi fick titta på lite ärvegods, efter det åkte vi hem och spelade bondespelet med syskonen. Jag hann även med lite plugg i eftermiddags. Det blev jag och lillasyran som lagade maten idag, tacos såklart;) efter det blev det att titta film med hela familjen och nu sitter jag ensam på rummet och tittar film, men ska absolut inte klaga på dagen, spendera tid med familjen kan nog vara bland det mysigaste som finns!

[Bild]

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards