Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Melinda - 23 mars 2014 14:38

Ytterligare en dag som har betsått av pluggande. Men känner att jag snart är klar för dagen, då jag har gjort färdigt alla min rester i helgen, och alla arbeten som ska bli inlämnade nästa vecka. Ska bara läsa igenom häftet inför nationella. Skönt att var tillbaka på banan igen, och ha kontroll över allt (kontrollfreak)

Sen ikväll, blir det att ställa upp sig på ytterligare någon bostadskö, då det börjar närma sig sommarn och agusti, känner mig riktigt stressad över att bli hemlös  till hösten när man går i högskola.

Ska även försöka ta det lugnt och hålla helg, de sista timmarna innan det är måndag igen, och slappa tillsammans med familjen.


Min lillebror har dessutom satt upp stutsmattan idag, vilket menas med att det är vår, och eftersom att jag fortfarande, efter tre veckor går på kryckor, så kan jag verken ut och gå och njuta av vädret, eller hoppas stutsmatta, vilket alltid är lika kul, första dagen man sätter upp den. Men övriga familjen får njuta va den iallafall!


 





Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards