Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Melinda - 20 mars 2014 20:20

Det ända mitt liv går ut på just nu, är nog skola, plugga, plugga, äta, sova, plugga, skola, plugga osv.

Är så stressad, endast 26 skoldagar kvar liksom, och 100 inlämningar känns det som!

Har hållt på och pluggat sedan 3 idag, och har fått klart ett stort arbete och två mindre, vilket känns skönt, men det känns inte som att det blir mindre för det!

Har både historia jag måste göra klart, vilket ska göras imorgon, då Saga kommer hit (grupparbete), sen har jag två svenskuppgifter, ena till på måndag, som är en rest, och den andra till på tisdag. Sen måste jag även träna på det stora arbetet jag gjorde klart idag, eftersom att det ska presenteras muntligt, får panik! Och sen de nationella, första provet ska vara den 10 april, vilket man måste träna inför i ett stort häfte, med en massa tradiga texter, och sen ska det vara nationella i matte, och övan på allt detta så ska man försöka träna lite inför högskoleprovet den 5 april! Önskar nästan att man gick i 2:an nu, för tror aldrig jag varit så stressad!

Det värsta av allt är kraven man har på sig själv, då man verkligen vill komma in på högskolan nu till hösten, vilket inte gör saken bättre. Måste skaffa mig någerlunda bra betyg!!

Tack och lov ska jag träffa Linn i helgen, då jag kan slappna av, och förhoppningsvis koppla ifrån läxorna ett tag, vilket behövs innan jag får en hjärtinfart här!


 





Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards