Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Melinda - 11 mars 2014 21:16

Vilka vänner och vilken familj man har! Ibland märker man verkligen hur lyckligt lottad man är!
När jag kom till skolan idag fick jag presenter direkt från Caroline, Sara och Ellinor och jag blev super glad, men kanske även lite generad, haha.
Efter vi hade ätit på restaurangen idag, så skulle jag och Sara gå och köpa solglasögon till mig då mitt sista par gick i sönder i Teneriffa (tar verkligen tid att ta sig igenom kullagatan när man är handikappad!)
När vi sen efter mycket om och men väl är framme på skolan, så blir jag riktigt överraskad igen av dessa underbara vännerna, då de hade köpt lite gifflar, ballerina polly och skumpa som vi skulle dela på, och dessutom skrivit fina grattisskylltar och satt på födelsedagssången på Spotify.
Så vi satt och ficka och hade jätte trevligt!
Sen så fick bästaste Linn även fram tårarna hos mig två omgångar idag genom en jätte fin text på Facebook men även sen på hennes blogg. Att veta man betyder lika mycket för henne, som hon betyder för mig gör en helt rörd, då jag aldrig kan tänka mig att mista henne som en riktigt nära och bästa vän!
När jag kommer hem har mamma lagat en jätte god mat, och även mormor och morfar kom och hälsa på.
Att veta att man har fantastiska vänner och en fantastisk familj, gör att denna födelsedagen blev mer än lyckad!

Av Melinda - 11 mars 2014 07:52

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag, hurra hurra hurra!
19 är väl ingen ålder man längtat till, så egentligen så känns det inte så speciellt att fylla år idag, men nästa år nollar man, så blir kanske lite roligare.

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards