Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Melinda - 11 maj 2014 13:14

Har precis beställt studentklänning efter mycket om och men, har varit jäkligt stressad över det... Nu ska jag bara hitta en till, men det fixar jag förhoppningsvis på center syd på onsdag eller fredag.

Här är dem iallafall, och tack och lov så fanns det avtagbara axelband, så man slipper gå och tappa klänningen!


 

Av Melinda - 11 maj 2014 08:19

Haft fullt upp hela helgen fram till nu! I torsdags var jag hos min moster och mitt underbara gudbarn hela dagen. Vi fika på bibblan i Landskrona och sen när vi kom hem så fick jag sitta och läsa en massa nylånade böcker för Matilda och sen fick jag titta någon barbiefilm haha... Riktigt trevligt faktiskt!
Sen i fredags så var det tjejmiddag hos Emma med saga, Sara, Matilda och Ellinor, super mysigt!
Och igår så var det först kalas och sen ett spontant chillkrök hos Oliwer framför Eurovision, och SANNA KOM 3:A!!!!
Sen blev det att sova där också och är precis hemkommen!
Idag blir det att först sova några timmar och sen plugga lite inför morgondagens matteprov.

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards