Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Melinda - 4 maj 2014 18:00

Ett tag sedan jag bloggade!
Det har hänt massor sedan sist, jag har exempel varit i Turkiet en vecka med skolan, vilken var rätt roligt, fick en hel del grejer med mig hem också, bl.a En klocka, skor, väska, armband, plånbok och lite annat smått och gått. Vi hade fint väder nästan hela veckan förutom näst sista dagen, då vi var på världens största marknad, så passade bra.

Dagen efter vi kommit hem var det Valborg, då det blev ett litet chillkrök med underbara vänner. Måste få säga att det är dessa dagar man kommer ihåg, när man bara umgås med fina vänner och pratar och skrattar med varandra.

Sen igår la man och sola hela dagen med katten, sen blev man bjuden på middag hemma hos Caroline med Ellinor och Sara vilket var jätte mysigt och jätte trevligt, men man var verkligen mätt efteråt!

Sen idag har jag pluggat hela dagen utan att skämta, och har dessutom ställt upp mig i de sista bostadsköerna, sen har även Sara varit här en sväng så att vi blev klara med vårt grupparbete, nu är det inte långt kvar!
Avslutar med en bild från Turkiet

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards