Alla inlägg under februari 2014

Av Melinda - 4 februari 2014 06:03

Påväg mot praktiken än en gång, känns som att det är det ända jag skriver om, haha.
Men jag kände mig iallafall duktig igår kväll då jag fick skrivit ett restarbete, och jag har haft en hel del rester för att jag var så jäkla trött föra terminen på skolan, men är snart klar med dem tack och lov!
Måste bara få säga jävla skit Jeppe på PH igår, han är ett stort svin så som han betett sig....

Av Melinda - 3 februari 2014 12:01

Praktik hela veckan ut nu, endast ledig på torsdag!
Ska även plugga en hel del, och dessutom ställa upp mig i bostadsköer, har redan ställt upp mig i Kristanstad, och hoppas på att det blir dit jag flyttar!
Shit, känns helt sjukt att man letar bostad, att man blivit så gammal!

Dagens:

Av Melinda - 2 februari 2014 18:32

Var ute på Nelly och kolla lite efter studentklänning och skor, kan ju säga att det lär bli ett mycket svårt val!

Det finns så jäkla många klänningar och skor som är riktigt fina, och är till ett helt okej pris!

Det värsta av allt är att det ska vara vitt, och jag vet hur jag är, riktigt klumpig och dann, så verken kläder eller skor kommer vara vita efter att jag har tagit studenten!

Här kommer några av skorna och klänningarna jag hitta som jag tyckte om:


   

Av Melinda - 2 februari 2014 13:47

Har precis anmält mig till högskoleprovet, efter mycket om och men. 

Blev lite nervös när jag skulle göra det, och framför allt när jag kollade på proven sen de andra åren!

Men, men nu är det bestämt och dessutom betalt till att göra högskoleprovet den 5 april.

Nu ska jag bara anmäla mig till högskola också som man kan börja med den 17 mars. 

Och dessutom ställa upp mig i bostadskö till de lika städerna jag ska söka till.     

Av Melinda - 1 februari 2014 15:07

Jag har varit och hämtar hem min balklänning som jag hade beställt. Den satt super snyggt och är hel nöjd med den!
Ikväll blir det att jobba några timmar, och känna litta pengar.

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards