Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Melinda - 9 februari 2014 16:29

Har man varit duktig också och gått ut och gått en runda med syrran, i 2 timmar, vilket var riktigt skönt, men detsamma tyckte nog inte lillasyster, som fick håll hela tiden.
Men så jäkla skönt nu när det börjar bli vår och inte så kallt att vara ute längre! Dessutom nu när solen Skinner!
Älskar att bo på landet såna här dagar

Av Melinda - 9 februari 2014 13:27

Då är min sista praktikdag utförd, och dessutom min sista praktik innan studenten!
Jag har lärt mig jätte mycket och är super nöjd med praktikplatsen, det ända jobbiga är att man tagit hand om sjuka personer i sin egen ålder vilket har känts riktigt jobbigt i mellan åt!
Men jag har haft en bra handledare och har dessutom blivit tillfrågad om jag ville bli timvikarie, vilket jag hoppar eftersom jag får tillräckligt med jobb där jag är nu.
Men ska bli lite skönt att komma tillbaka till skolan och kunna sova längre om mornarna!

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards