Alla inlägg den 9 september 2013

Av Melinda - 9 september 2013 11:40

Ingen bra start på denna veckan kan jag säga. Först trycker jag förmåga gånger på den jävla snoozknappen, sen hinner jag inte ära frukost. Efter det kommer jag på att jag glömt busskort, plånbok och matkort hemma, så jag ber mamma köra ner med busskortet till busshållplatesen, men då tar hon mitt sommarkort och mitt urtankade jojokort. Men när Saga och Oliwer kommer ner säger saga att jag kan låna hennes bankkort för biljett och sånt skit. Men mitt i allt har jag även glömt mina jobbenycklar, så Oliwer sätter gasen i botten hem till mig så jag iallafall får tag på nycklar och plånbok, hitta dock inget busskort.... Eller matkort.....
Nu är jag så jäkla trött, och Saga sitter och fiser på mig... Denna dag kan dra åt pipsvängen. Men jag har överlevt än så länge iallafall!

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards