Alla inlägg under augusti 2013

Av Melinda - 28 augusti 2013 15:06

Förlåt för dålig uppdatering!

Var tillbaks i skolan igen igår, och känner att den jäkla förkylningen börjar lägga sig!

Man märker att man börjar komma in i skolan igen och dess rutiner, dock börjar man även känna av skoltröttheten. Schemat är i fullgång och det är läxorna också. 

Måste tänka studenten och att det är sista året, dock så är en del studentplaner lite förstörda, men det ska lösa sig ändå, förhoppningsvis!

Nu blir det att plugga lite, sen hoppas jag på att kunna ta det lugnt ikväll!  

OM 281 DAGAR STÅR MAN DÄR !

Av Melinda - 26 augusti 2013 16:14

Pratade med Linn i telefon för en liten stund sedan och ska prata med henne ikväll igen, ska även försöka hinna med att ringa Saga och prata. Har fortfarande inte gjort något vettigt idag, mer än att ligga nerkröpen i en mysig filt med myskläder på.
Har bestämt mig för att oavsett vad ska jag försöka ta mig till skolan imorgon, sen får vi se hur det går. Ska även på kalas hos farmor imorgon, där det skulle bjudas gå middag.

Av Melinda - 26 augusti 2013 14:02

Stanna hemma från skolan idag och dessutom fick sjukanmäla mig från jobb. Ligger just nu i soffan och kollar film och halvsover.

Bild från i helgen

Av Melinda - 25 augusti 2013 16:27

Förlåt för att jag inte varit så social på denna sida i några dagar, men har varit på gymnastikkurs i Ängelholm, Lingvallen, så jag har nu licens till att göra bl.a volt med mina små gymnaster.

Det var jätte skoj, och hade trevligt sällskap med vindrickande och lite gott till på kvällen. 

Tyvärr blev jag småsjuk under natten till lördagen och under denna natten har jag blivit riktigt sjuk, näsan rinner, halsen brinner och kroppen fryser, så får se om det blir någon skola imorgon.


 

Man känner sig som en kopia på denna man. 


Av Melinda - 22 augusti 2013 18:15

Av Melinda - 22 augusti 2013 16:38

Ligger i soffan och tar det lugnt och är uttråkad.
Ursäkta bilderna, men som sagt, uttråkad...

Av Melinda - 22 augusti 2013 13:04

Sitter i skolan och håller på med vårt tråkiga tema om handling och konsekvens....
Ikväll ska jag ut och åka med Sara som precis fått sitt körkort, GRATTIS vännen, stolt över dig!

Av Melinda - 21 augusti 2013 21:30

Fick mitt schema i skolan idag, och känns ganska skönt att man är ledig varje fredag hela terminen, dock lite för sena dagar de övriga och alldeles för långa håler.
Det som var värst att höra idag, var att jag inte ska få fira min student tillsammans med min bästa vän och dessutom inte kunna fira hennes, jävla skit mög att vi ska ta på samma dag...
Ikväll har jag inte gjort något speciellt, tittat film och ätit vinddrivet bara.
Börjar skolan halv 9 imorgon, och går ända till kl 3 :/

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards