Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Melinda - 19 augusti 2013 18:09

Tyvärr kan jag inte säga att detta har varit mitt bästa sommarlov någonsin, eftersom jag inte kunnat umgås så mycket med mina vänner som jag hade velat. Men sen har jag jobbat en massa istället, vilket också varit roligt. Det positiva med det är att jag har njutit och tagit vara på den tiden jag haft med mina vänner på ett helt annat sätt.

Mitt sommarlov började lite tidigare än alla andras, det började redan den 24 maj, eftersom att jag, Linn och Sara tog en resa till Sunny Beach.

     

Vi kom hem den 4 juni, och redan den 5 juni började mitt sommarlov. 

Nästa roliga sak var då midsommar, då det först var förfest hos Saga och sen midsommarfest i Bjärnarp.

 

Sen var det inte jätte mycket mer där i mellan, mer än att träffas någon gång då och då. 

Efter det började Landskrona karnevalen och sen Helsingborgsfestivalen, som startade med att förfesta i Danmark.

   

Jag har även hunnit med att bada några gånger under sommaren med familjen och njutit av det fina vädret.

 

för någon vecka sedan hade jag, saga och linn en helt underbar tjejkväll, och gud vad roligt och mysigt vi hade med mat och prat

   

Har även shoppat loss på Ullared med mammsen 

   

Sen har jag även hunnit med en tur till liseberg med mina två bästa och underbaraste vänner (och Oliwer)

   

Sen avslutades hela sommarlovet med först alla mina vänner på kräftskiva...    

... och sen en super rolig vikarie fest med de vikarier jag jobbat med under hela sommarn, tack för allt!

 



Jag har haft en ganska bra sommar som ni märkt, och tyvärr blev detta det sista sommarlovet jag kommer ha också.

Men jag hoppas ändå på gryma somrar framöver.

Och linn, ville bara berätta hur mycket jag älskar dig och hur många skratt du gett mig i sommar.

You will always be my best friend<3 

 





Av Melinda - 19 augusti 2013 17:13

Har precis varit ute och gått power walk/ joggat.
Känner att det är på tiden man försöker komma i form och bli hälsosam. Tänker därför försöka bli detta, så man kan känna sig riktigt fin i sin balklänning.

Av Melinda - 19 augusti 2013 12:38

Ja då var man tillbaka på plats...

Av Melinda - 19 augusti 2013 07:11

Börjar skolan idag, tyvärr. Fast det är sista året och börjar inte förrän 1 idag, men eftersom jag är så snäll, lova jag mina småsyskon att följa med dem och hjälpa dem med den nyainvigda skola.
Tänkte göra ett inlägg senare idag om vad jag gjort i sommar :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards