Alla inlägg den 20 april 2014

Av Melinda - 20 april 2014 13:42

Då har jag firat påsk nu i tre dagar i sträck, och har knappt hunnit med något alls detta lov, först sjuk och sen massa middagar. Därför blir det att en massa saker ska göras idag och imorgon. Idag kommer det bli packning, städning och ev. målning på nytt av min byrår, sen imorgon blir det en massa plugg.

Men men ska inte klaga, inte alla som ska åka till Turkiet en vecka.

Blev att rensa min kamera nu också innan resan, då den inte är rensad sedan Kanarieöarna i feburari, så kommer lite bilder från den nu. De första bilderna är från när Saga bjöd på middag hemma hos sig, och resten fattar ni nog vart de är tagna.. 

Får se om det blir ett blogg inlägg imorgon, annars kanske det inte blir på en vecka, då jag inte vet om internet finns på de hotellen vi ska bo på.



                         

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards