Alla inlägg den 3 september 2014

Av Melinda - 3 september 2014 18:49

Måste få säga att jag bara älskar denna årstiden som har kommit, finns inget bättre än höst, med alla vackra färger, tjockare och snygga kläder, varmt te/ vanillia latte, mörkare kvällar, varmare strumpor och mysiga filtar. I love automn! 


       

Av Melinda - 3 september 2014 18:20

Hoppsan, det var ett bra tag sedan som jag bloggade, hehe...

Det som har hänt sen sist är att jag har tagit studenten, vilket var rätt längesedan nu, men måste nog säga att det var en av de bästa dagarna av mitt liv, frukost, skola, flak, familj och utgång, drack hela tiden, men kommer ihåg ALLT. 

Sen har även min fina Linn tagit studenten en vecka efter mig, så grattis i efterskott.

 

Efter detta så har det blivit jobb, och åter jobb och jobb igen, jobbat hela sommaren och i stort sett inte gjort något annat, haft någon tjejmiddag men många har det inte blivit och inget festande i heller.

Men det har jag tagit igen då jag förra måndagen åkte till London tillsammans med Linn, Saga och Matilda vilket måste varit en av de bästa resorna någonsin, älskar den staden, blev lite sightseeing, shopping, pubbar och vet inte alls.  (bilder kommer senare).

Dagen efter vi kommit hem (lördags) blev det utgång med de övriga. 

 

Jag kom inte in på högskolan, men jag har fått ett vikariat nu året ut, så blir jobb, körkort och jag har börjat tänka igen på att åka som aupair nu i vinter. 

 

Här är lite snabbt om vad som hänt de sista månaderna. 

 

 

       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Melinda och jag tog studenten nu i våras, här får ni läsa lite om hur det är efter skolåren med resor, jobb, kompisar, fester, och framtidsplaner.
I hope you enjoy it.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards